Rapportsamlingen innen psykisk helsearbeid fullt oppdatert

Helsebiblioteket skal styrke sitt tilbud til primærhelsetjenesten og bygger nå ut sidene om psykisk helsearbeid. Helsebiblioteket har nå tatt med nye rapporter fra det offentlige nettstedet KUDOS i rapportsamlingen sin.

Rapportsamlingen innen psykisk helsearbeid fullt oppdatert
Mye viktig arbeid i kommunene er forebyggende. Ill.foto: Colurbox.
Publisert 03. september 2024 | Sist oppdatert 02. september 2024

Bruk psykisk helsearbeid-sidene

Du kommer inn på rapportene ved å klikke på RapporterPsykisk helsearbeid-sidene.

Vi har manuelt søkt og gått gjennom KUDOS (KUnnskapsDOkumenter  og Styringsdokumenter) og hentet rapporter som er aktuelle innen psykisk helsearbeid. Det har blitt en omfattende og variert samling som skal være til nytte for alle som arbeider med psykisk helse i kommunene.

Samlingen er stor, men den kan avgrenses ved å velge fagområde ved å klikke på et av emnene i venstremargen. Noen eksempler:

Hensikten med Helsebibliotekets rapportsamling er å gjøre det enklere å finne rapporter fra de siste fem år som holder høy kvalitet. Vi inkluderer norskspråklige, fritt tilgjengelige rapporter som ikke er eldre enn seks år og som er utgitt av en autoritativ, pålitelig kilde.

Aktuell lenke: Psykisk helsearbeid i kommunene

Relevante søkeord: rapporter, psykisk helsearbeid, psykisk helse i kommuner